2013. szeptember 16., hétfő

20. fejezet

Sziasztok!

Nagyon örülök, hiszen az előző fejezetre 10 pipát kaptam és 1 megjegyzést, amit nagyon nagyon köszönök Clovenak! 
Ezentúl megpróbálok hosszabb fejezeteket hozni, hiszen csak egy van egy hétre... Ez még a szokásos méretű, de a következőt már hosszabbra tervezem!
Sajnos vagy nem a szüleim úgy gondolják, hogy túl sokat ülök a laptop előtt, így korlátozva vagyok, de azért próbálom teljesíteni az elvárásokat!
Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre, mert ez egy nagyon fontos fejezete a sztorinak! Akár megjegyzésben, akár a chatben megírhatjátok, ha szeretnétek, hogy Ti mit gondoltok. 

A 20. fejezet az ugrás után!





A csengő élesen jelzi, hogy lejárt az időnk. Most szépen mindenki felvonul a lakosztályába, számot ad arról amit csinált, hogy mi ment neki, mi nem.
-          Tudod, szerintem jó ötlet volt, hogy szövetkeztünk Marigolddal – mondja szinte csevegve Finnick. Most nem látom megvetőnek, vagy lenézőnek.
-          Igen – bólintok csendesen, ahogy eszembe jut, hogy milyen jól ment a tizenkettes lánynak a szigonydobás… bezzeg nekem. Én leszek az első, akit megölnek az Arénában. Szégyenérzés önt el. Hogy várjam el a többiektől, hogy ellenfelet lássanak bennem, ha én magam már fel is adtam?
Eszembe jutnak Finnick szavai, amiket azon a bizonyos estén a fejemhez vágott. Hogy nem értek semmit. Most hirtelen elönt a kíváncsiság. Hirtelen nem értem, hogy eddig miért nem volt bátorságom feltenni a nyilvánvaló kérdést. Hogy mit nem értek?
Nyitnám a számat, de kitárul a liftajtó, Finnick elhúzódik mellőlem és Chook, aki közvetlenül előttünk áll, rögtön beszélni kezd.
-          Hallottam róla, hogy ti csak úgy, a nélkül, hogy engem megkérdeznétek szövetséget kötöttek egy lánnyal a Tizenkettesből! – kezdi, majd egyre növeli a hangerőt. – A Tizenkettesből! Ha már szövetkeztek valakivel, akkor az valaki olyan legyen, akinek hasznát vehetitek! Álljatok be hivatásosnak, de egy tizenkettessel, ráadásul egy perembelivel szövetkezni! NORMÁLISAK VAGYTOK?! – üvölti ezt már teljes hangerővel.
A hasamat valami fura érzés összeszorítja. nem akarom, hogy ordibáljanak velem, valami olyasmi miatt, amit nem értenek. Igazságtalanság. jut eszembe a szó. Kicsit félve és megvetéssel nézek Chookra. Nem tudja mire képes Marigold. Mégse én vagyok az, aki felcsattanó. Hanem Finnick. Nem is felcsattan, inkább próbálja lenyugtatni Chookot.
-          Marigold nem csak egy lány a Tizenkettesből. Nagyon jól nyilazik és vele együtt eggyel kevesebb ellenségünk van az Arénában!
-          Ma úgyis szereztünk egyet-kettőt – jegyzem meg csak úgy félhangosan és a délelőtti incidensre gondolok. A kettes lánnyal való szóváltásra. A gyűlölködő tekintetekre. Kiráz a hideg, ahogy az utána jövő rosszullétre gondolok.
-          Hogy hogy szereztetek egyet-kettőt? – kérdezi Chook már nyugodtabb hangon és kicsit csodálkozva.
-          Volt egy nem túl szép szóváltásunk a Hivatásosokkal.
-          Hogyhogy nem túl szép? – húzza fel a szemöldökét Chook.
-          Hát… Azt hiszem mi leszünk az első célpontok.
Chook reményvesztetten dől le az egyik fotelba. Mintha mondani akarna valamit, de ekkor Arisz csoszog be a szobába. Úgy tűnik, még mindig nem adnak neki gyógyszert. Talán ezzel is megnehezítik a dolgunkat.
-          Őt akarják – mondja suttogva. – Őt akarják.
Látom, ahogy Chook teste megfeszül. – Arisz, azt hittem ezt már elmagyaráztam neked.
-          De hát, ha nem tesszük meg…
-          Akkor se lesz semmi gond – vág közbe Chook és nyugtatólag megfogja Arisz kezét. – Semmi gond nem lesz.
-          mit akarnak? kit akarnak? – kérdezem hirtelen, mert zavar a szobában felgyülemlő feszültség.
Chookon látszik, hogy ideges. Hogy egy pillanatra átfut a fején, hogy nem mondja el, bármiről is legyen szó. De aztán megcsóválja a fejét és leültet minket a kanapéra.
-          Egy idő után úgyis megtudnátok – morogja. – A kapitóliumban van pár ember, aki Finnicket akarja.
-          Hogy-hogy Finnicket akarja? – kérdezem megrökönyödve. Akarja. Mi az, hogy akarja. Finnicket.
-          Megvenni – válaszolja csendesen Chook.
-          Tessék?! – nyitom tágra a szemeimet, amikor megértem, hogy miről beszél a mentorunk.
-          Meg akarják venni Finnicket, egy estére. Cserébe támogatnak.
-          Hogyhogy egy estére? – kérdezem nagyot nyelve.
-          Ugyan már Pearl, tudod hogy hogyan gondolja – legyint Finnick megvetően – ennyire nem lehetsz naiv.
Ez rosszul esett.
-          Persze, nem egyeztünk bele – magyarázza tovább Chook.
Megnyugodva engedem ki az eddig bent tartott levegőt. Hát persze hogy nem egyeztek bele. Az undorító lenne.
-          miért nem egyeztek bele? – kérdezi Finnick, hátradőlve és keresztbe teszi a mellkasa előtt kezét. –Ezzel nagyon sok támogatót vesztünk.
-          TESSÉK?! – sikítok szinte fel és elhúzódok Finnicktől. – TE képes lennél bebújni valaki ágyába a pénzéért? – prüszkölöm.
-          Nem a pénzéért. AZ életünkért – válaszolja.
-          Senki nem várja ezt el tőled Finnick – mondja Chook.
-          Dehogynem. A Kapitólium elvárja. És a viadalt a Kapitólium rendezi.
Egy pillanat alatt összeomlik bennem valami. Finnick a fiú, aki azt merte nekem mondani, hogy ami köztünk van Freddel az szánalmas, szóval ez a fiú most elmegy egy idegen nőhöz és lefekszik vele, pusztán azért, hogy aztán majd támogassa.
-          Undorító vagy – mondom szinte köpve a szavakat. – Undorodom tőled.
Egy pillanatra még a szemébe nézek és valami olyasmit látok először amitől meglepődök. Gyámoltalanságot. aztán egy pillanat alatt felváltja a düh és a harag.
-          Senki nem mondta, hogy kíváncsi vagyok a véleményedre Pearl.

Dühösen és sértetten fordulok meg, majd vágtatok ki a szobából be a hálómba. Becsapom az ajtót és megsértve, kiábrándulva és reménytelenül rogyok le a földre. 

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szeretném azzal kezdeni, hogy.. Hű, de nagyon vártam már a következőt :D Továbbra is szeretem a történetet, és Marigold is szimpatikus, csak nekem kicsit túlságosan olyan, mint Katniss, olyan, mintha őt raktad volna át ide, egy másik keresztnévvel. Finnickért odavagyok, Pearly helyében hát...:D Sajnálom őket azért, ami történni készül velük, és kíváncsian várom a továbbiakat, ügyes vagy :)
    Flo

    VálaszTörlés
  2. Fúú. Tetszik, hogy beletetted azt, amit az eredeti történetből tudtunk: hogy Finnicket szó szerint adták-vették az emberek. Mondjuk kicsit fura, hogy csak így beleegyezett, de tetszik, várom a következőt.

    VálaszTörlés
  3. sziasztok!:D
    nagyon köszönöm a kommenteket.:D
    Öö.. arról hogy Finnick milyen könnyen beleegyezett: Ki fog derülni, hogy miért;)

    VálaszTörlés
  4. Kedves biribarátosném!

    Nos, nem ígérem, hogy olyan hosszú és szívet melengető lesz a kommentem, mint általában a tieid, de azért igyekszem.
    Szóval. Az eleje óta figyelemmel követem a történetet, ezt te is tudod, mert én vagyok a bizalmasod. Azt kell mondanom, hogy szeretem olvasni, mert olyan egyedi, olyan biris, és olyan emberi. Pearly nem tökéletes, sőt, de ez teszi őt szerethetővé. Tetszik, hogy nem állítod be csodaszépnek, meg nem írsz olyanokat, hogy a szépségével tényleg magába habarította Finnicket, hanem Pearly egy valódi, hétköznapi lány - olyan, mint bárki más.
    Kedvelem ezeket a szóváltásokat a két főszereplőnk között, és szeretem, hogy olyan sokfélék a karakterek. Itt is megvan az a viszály a Hivatásos Kiválasztottakkal, ami kell az izgalomhoz, és itt hoznám szóba a mi kis íjászlányunkat, Marigoldot. Először is: eszemanevét, annyira király! Marigold... :D Másodszor: kicsit tényleg olyan, mint Katniss, de talán az olvasók nem tudják azt, amit én, vagyis (remélem, ez nem kulisszatitok) hogy a lánykának tényleg van köze az Everdeenekhez. Mondjuk már említette, hogy ő is Everdeen... Azt nem fogod leírni majd, hogy milyen ágon kapcsolódik a családhoz?
    Valamint. Finnick könnyelműsége engem is meglepett egy kicsit, mert ebbe nem avattál be, szóval kíváncsian várom, hogy miért döntött így. És Pearly reakciója meg teljesen természetes, én is hasonlóan éreztem, mikor ezt a részt olvastam. Brr. ><
    Hmm, azt hiszem, első nekifeszülésnek ennyi lenne. És te se feledd: író vagy! :3

    Bridget <33

    VálaszTörlés
  5. Szia. Nagyon tetszik a történeted.
    Máris meg akarják venni Finnicket? Itt még csak nem 14 éves?

    VálaszTörlés